1. زود از خواب بیدار می شوند

افراد موفق معمولا سحرخیز هستند. تیم کوک مدیرعامل اپل روز خود را ساعت ۴:۳۰ صبح شروع می‌کند. «جفری ایملت»، مدیر عامل سابق جنرال الکتریک می‌گوید ساعت ۵:۳۰ صبح برای انجام تمرینات روزانه از خواب بیدار می‌شود. «سرجیو مارکیونه»، مدیرعامل درگذشته فیات و کرایسلر معمولا از ساعت ۳:۳۰ صبح بیدار می‌شد.

2. از تک تک دقایق خود استفاده می کنند

بسیاری از افراد برای هر ساعت از روز برنامه‌ به خصوصی می‌ریزند. تفاوت کارآفرینان موفق با آدم‌های معمولی این است که آنها برای هر دقیقه از روزشان برنامه‌ریزی مخصوص دارند. از نظر آنها زمان تنها سرما‌یه‌ است که هدر رفتن آن هیچ جبرانی ندارد.

3. زیاد مطالعه می کنند

این افراد همیشه می‌دانند که برای پیشرفت کردن به اطلاعات نیاز خواهند داشت و باید دانش خود را به صورت مستمر و در هر زمینه‌ای بالا ببرند. به همین سبب تلاش می‌کنند عادت به مطالعه داشته باشند و اطلاعات تخصصی خود را افزایش دهند. همچنین در مورد شغل خود نیز باید اطلاعات کافی از تغییرات دنیا در آن زمینه کسب کنند تا از پیشرفت جهانی عقب نمانند.

4. خواب کافی دارند

از آنجایی که خواب و استراحت کافی از نیازهای طبیعی هر انسانی به شمار می‌آید، برای داشتن یک روز مفید نیز، باید خواب کافی داشت. به همین دلیل آنها همیشه به اندازه کافی استراحت دارند.

5. افراد موفق از روش های مختلف درآمد زایی دارند

افراد موفق فقط از یک طریق کسب درآمد ندارند، زیرا می‌دانند که قرار دادن کل سرمایه و انرژی روی یک بازار کار عاقلانه‌ای نخواهد بود. آنها هیچ‌گاه تمام پول خود را روی یک بخش سرمایه گذاری نمی‌کنند و در بازارهای مختلف فعالیت دارند.

6. آموزش پذیرند و خوب گوش می دهند

از عادات افراد موفق خوب گوش دادن به حرف‌های دیگران است که خود یک هنر به حساب می‌آید. این هنر به تقویت روابط اجتماعی افراد کمک خواهد کرد و باعث بالا رفتن خلاقیتشان می‌گردد.

7. مدیریت مالی دارند

مدیریت درآمد و سرمایه یکی از مهم‌ترین عادات افراد موفق به شمار می‌آید. زیرا افراد موفق باید برنامه ریزی داشته باشند و بدانند که پول خود در کجا سرمایه گذاری و خرج کنند. همچنین آنها ولخرجی نمی‌کنند، زیرا با این کار همه تلاش‌های طولانی مدت خود را خراب می‌کنند. اما برای تفریح و خوشحالی خود به اندازه کافی هزینه می‌کنند.

8. به اغذیه مناسب و استراحت کافی اهمیت می دهند

نمی‌توان دقیقه‌ای به دقیقه‌های روز اضافه نمود اما می‌توان انرژی و توجه را در همین زمان محدود بالا برد. اشخاص موفق با دانستن این مطلب سعی می‌کنند با خوردن به موقع وعده‌های غذایی و خوراکی انرژی خود را تامین کنند. ضمن اینکه با استراحت کردن حساب شده، بازدهی خود را در طول روز حفظ می‌کنند.

9. اهمیت کارگروهی را می دانند و روی تشکیل تیم قوی تمرکر دارند

فیل جکسون مربی مشهور بسکتبال می‌گوید قدرت هر تیم به تک تک اعضای آن است و به نقطه قوت هر عضو تیم مربوط می‌شود. افراد موفق می‌دانند که باید با افرادی همراه شوند که مکمل آنها باشند. کن بلانچارد می‌گوید: «هیچ یک از ما به اندازه همه ما باهوش نیستیم.» پس افراد موفق قدرت کار گروهی و نیروی گروه را می‌دانند.

10. دوستان موفقی دارند

به گفته جیم ران، وضعیت شما در واقع میانگین وضعیت پنج دوست صمیمی‌تان است. افراد موفق این موضوع را می‌ دانند و به همین دلیل با افراد موفق همراه می‌شوند. اگر کسی بتواند دوستان و همراهان خود را به سمت مثبت‌تر شدن تغییر دهد، زندگی‌اش تغییر می‌کند.

اگر میخواهید سبک زندگیتون رو عوض کنید و مثل آدم های موفق دنیا زندگی کنید حتما پیج مهندس سهیل شیوافر را دنبال کنید. برای مشاهده پیج اینستاگرام فیلترشکن خود را روشن کنید و بعد اینجا کلیک کنید. مهندس سهیل شیوافر یکی از برترین و موفق ترین کارآفرینان ایرانیست که کلی روش و دوره برای بهتر شدن سبک زندگیتون و افزایش کسب درآمد و یا حتی شروع کسب و کار جدید بدون نیاز به سرمایه اولیه بهتون آموزش میدند که حتی خانم های خانه دار که شرایط کار در بیرون از منزل را ندارند به راحتی میتونند کسب درآمد عالی داشته باشند و هم چنین همه افراد برای شروع کسب و کار جدید می تونند از راهنمایی و تجربه و پشتیبانی تیم قوی شون استفاده کنند. همین حالا می تونید شروع کنید و بصورت کاملا رایگان مشاوره شوید و سوالاتتون رو بپرسید برای دریافت مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

دسته بندی شده در: