قانون جذب یا قانون تکامل در جذب، یکی از اصول اساسی در قانون جذب و جذب کنندگان است. این قانون بیان می کند که “مشابه بر مشابه جذب می شود”، به عبارت دیگر، ما به دنبال چیزی هستیم که با وضعیت ذهنی، احساسات و باورهای خود سازگار باشد. با استفاده از قانون جذب، می توانید به سادگی از طریق جذب انرژی مثبت و روحی، به هدف و آرزوهای خود برسید. برای استفاده از قانون جذب، مراحل زیر را دنبال کنید:

تعیین هدف: باید هدف خود را با دقت تعیین کنید. باید مطمئن شوید که این هدف مورد علاقه شماست و شما از داشتن آن خوشحال خواهید شد.

تصور: شما باید هدف خود را به صورت واقعی و زنده در ذهن خود تصور کنید. تصورات شما باید با جزئیاتی از آینده خود پر شود.

اعتقاد: شما باید اعتقاد داشته باشید که هدف شما قابل دستیابی است و شما به آن می رسید.

عمل: شما باید اقدامات لازم را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید. باید به هدف خود متمرکز باشید و تمام تلاش خود را برای دستیابی به آن بکنید.

تقویت: شما باید انرژی مثبت خود را تقویت کنید و با تمرین روزانه به این مهارت برسید.

فریاد نزنید، هدف خود را تصور کنید: برای جذب هدف خود، نباید فریاد بزنید و اینکه چقدر به آن نیاز دارید را بلند بگویید، بلکه باید هدف خود را به صورت واضح و دقیق در ذهن تصور کنید و با اعتقاد که شما به آن می رسید، به آن بپردازید.

از انرژی مثبت استفاده کنید: برای جذب هدف خود، باید به انرژی مثبتی که دارید، تمرکز کنید. به جای فکر کردن به چیزهای منفی، باید به انجام اعمالی که به سمت هدف خود بر می گردند، فکر کنید.

باورهای خود را تغییر دهید: اگر باور دارید که هدف شما قابل دستیابی نیست، این باور را تغییر دهید و به اعتقاد برسید که شما به آن می رسید.

با افراد مثبت همراه شوید: با همراهی با افرادی که انرژی مثبت دارند و به شما انگیزه می دهند، می توانید بهترین نتایج را از قانون جذب بگیرید.

قانون جذب یکی از اصول اساسی زندگی و کار است که می توان برای دستیابی به هدف و آرزوهای خود، از آن بهره برد. این قانون بر این اصل تکیه دارد که با فکر کردن به هدف و اعتقاد به آن، شما به آن جذب خواهید شد. برای استفاده بهتر از قانون جذب، باید به هدف خود به صورت دقیق و واضح توجه کنید، انرژی مثبت داشته باشید، باورهای خود را تغییر دهید، با افراد مثبت همراه شوید و به زمان اعتماد کنید. یکی از بهترین افرادی که با استفاده از قانون جذب توانسته به سمت و آرزوهای خود حرکت کند مهندس سهیل شیوافر از برترین مدرس های کسب و کار در کشور است برای اینکه بتوانید با اصول درست از قوانین جذب برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید حتما پیج ما رو فالو و از آموزش هایی که در پیج قرار داده میشه استفاده کنید . برای اینکار کافیست فیلترشکن خود را روشن کنید و اینجا کلیک کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, ,